Urząd Miasta Piły Plac Staszica 10 64-920 Piła |
Sprawa prowadzona przez Wydział Architektury KARTA USŁUG nr A/9 |
Podstawa prawna:
Wymagane dokumenty:
Wniosek o zmianę decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
Opłaty:
Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej opłata za zmianę decyzję wynosi 10,00 złotych.
Opłatę skarbową wpłaca się z chwilą powstania obowiązku jej zapłaty (złożenia wniosku) na rachunek bankowy Urzędu Miasta Piły – PKO BP S.A. 09 1020 4027 0000 1202 1119 3291 lub bezpośrednio w siedzibie Urzędu Miasta Piły.
Miejsce złożenia dokumentów:
Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pok. 7A.
Godziny pracy:
poniedziałek – piątek 730 – 1530
Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Architektury, III piętro, pok. 322.
Kontakt:
tel. 67 210 42 02, e-mail: architektura@um.pila.pl
Termin załatwienia sprawy:
do 1 miesiąca.
Tryb odwoławczy:
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Pile za pośrednictwem Prezydenta Miasta Piły w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.