Urząd Miasta Piły Plac Staszica 10 64-920 Piła |
Sprawa prowadzona przez Koordynatora ds dostępności cyfrowej KARTA USŁUG nr KD/2 |
Podstawa prawna:
Wymagane dokumenty:
Opłaty:
Nie pobiera się.
Miejsce złożenia dokumentów:
Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pok. 7A
Godziny pracy:
poniedziałek – piątek 730 – 1530
Miejsce załatwienia sprawy:
Koordynator ds dostępności cyfrowej, parter, pok. 14
Kontakt:
Termin załatwienia sprawy:
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
Inne informacje:
Podmiot publiczny odmawia zapewnienia dostępności cyfrowej elementu strony internetowej lub aplikacji mobilnej, jeżeli wiązałoby się to z ryzykiem naruszenia integralności lub wiarygodności przekazywanych informacji.
W przypadku odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub wskazanego elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej podmiotu publicznego, wskazanych w żądaniu albo w przypadku odmowy skorzystania z alternatywnego sposobu dostępu przez osobę występującą z żądaniem, osoba ta ma prawo do złożenia do podmiotu publicznego skargi w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Do skarg rozpatrywanych w postępowaniach w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej stosuje się przepisy działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego.