Urząd Miasta Piły Plac Staszica 10 64-920 Piła |
Sprawa prowadzona przez Wydział Spraw Lokalowych KARTA USŁUG nr SL/15 |
Podstawa prawna:
Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie zaświadczenia.
Opłaty:
17,00 zł opłata skarbowa na zaświadczenie, z wyjątkiem zwolnień, o których mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
Opłaty skarbowej można dokonać przelewem lub przekazem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Piły – PKO BP S.A. 09 1020 4027 0000 1202 1119 3291.
Miejsce złożenia dokumentów:
Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pok. 7a.
Godziny pracy:
poniedziałek – piątek 730 – 1530
Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Spraw Lokalowych - Sala Obsługi Interesanta, parter, stanowisko nr 4 i 5.
Kontakt:
tel. 67 210 42 67, e-mail: dodatki@um.pila.pl
Termin załatwienia sprawy:
Zaświadczenie wydaje się bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku.
Tryb odwoławczy:
Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie, a gdy postanowienie zostało ogłoszone ustnie – od dnia jego ogłoszenia stronie, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Pile za pośrednictwem Prezydenta Miasta Piły.
Inne informacje:
Wniosek powinien zawierać:
Wniosek może złożyć również pełnomocnik strony, po przedstawieniu pisemnego pełnomocnictwa.
Pełnomocnictwo udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu jest zwolnione z opłaty skarbowej. Jeśli udzielamy pełnomocnictwa do załatwienia sprawy osobie obcej (nie z rodziny) to za pełnomocnictwo należy uiścić opłatę skarbową w kwocie 17,00 zł.