Urząd Miasta Piły Plac Staszica 10 64-920 Piła |
Sprawa prowadzona przez Wydział Spraw Obywatelskich i Społecznych KARTA USŁUG nr SOS/7 |
Podstawa prawna:
Wymagane dokumenty:
Opłaty:
− 10,00 zł − opłata skarbowa od decyzji administracyjnej
Opłaty skarbowej można dokonać przelewem lub przekazem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Piły PKO BP S.A. 09 1020 4027 0000 1202 1119 3291 lub bezpośrednio w siedzibie Urzędu Miasta Piły.
Miejsce złożenia dokumentów:
Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pok. 7a.
Godziny pracy:
poniedziałek – piątek 730 – 1530
Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Spraw Obywatelskich i Społecznych, II piętro, pok. 225, 226.
Kontakt:
tel. 67 21 04 264, 67 21 04 337, e-mail: wso@um.pila.pl
Termin załatwienia sprawy:
Po złożeniu podania przeprowadza się szczegółowe postępowanie wyjaśniające, polegające m.in. na przesłuchaniu stron i świadków wskazanych przez strony lub wezwanych z urzędu, informacji uzyskanych od organów Policji, Sądów, organów paszportowych, polskich placówek dyplomatycznych, Biura Informacji i Statystyki Centralnego Zarządu Służby Więziennej lub Krajowego Rejestru Karnego, oględzin w lokalu. Załatwienie sprawy - wydanie decyzji administracyjnej – następuje w terminie do 2 miesięcy od daty złożenia wymaganych dokumentów (w przypadku skomplikowanego postępowania termin może ulec przedłużeniu).
Tryb odwoławczy:
Od decyzji służy stronom prawo złożenia odwołania do Wojewody Wielkopolskiego w Poznaniu, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Odwołanie składa się za pośrednictwem Prezydenta Miasta Piły.
Inne informacje:
Meldunek (wymeldowanie) jest czynnością techniczną i porządkową. Organ wydaje decyzję o wymeldowaniu bądź o odmowie wymeldowania. Prowadzone postępowanie ma na celu ustalenie czy dana osoba faktycznie opuściła miejsce pobytu stałego bądź czasowego i w nim nie przebywa.