Urząd Miasta Piły Plac Staszica 10 64-920 Piła |
Sprawa prowadzona przez Wydział Finansowy Referat Księgowości Urzędu KARTA USŁUG nr FN/4 |
Podstawa prawna:
Wymagane dokumenty:
Wniosek do Prezydenta Miasta Piły o zwrot nadpłaty.
Miejsce złożenia dokumentów:
Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pok. 7A.
Godziny pracy:
poniedziałek – piątek 730 – 1530
Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Finansowy - Referat Księgowości Urzędu:
Kontakt:
tel. 67 210 42 32, e-mail: akin@um.pila.pl – podatek od nieruchomości, rolny, leśny;
tel. 67 352 84 18, e-mail: aokroj@um.pila.pl - podatek od nieruchomości, rolny, leśny;
tel. 67 210 42 27, e-mail: mlachowicz@um.pila.pl – podatek od środków transportowych;
tel. 67 210 42 04, e-mail: mplewa@um.pila.pl – opłaty lokalne.
Termin załatwienia sprawy:
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa.