Urząd Miasta Piły Plac Staszica 10 64-920 Piła |
Sprawa prowadzona przez Urząd Stanu Cywilnego KARTA USŁUG nr USC/4 |
Podstawa prawna:
Wymagane dokumenty:
Opłaty:
Sporządzenie aktu zgonu oraz jeden odpis aktu zgonu wydane bezpośrednio po sporządzeniu aktu zwolnione są od opłaty skarbowej.
Dodatkowe odpisy podlegają opłacie skarbowej.
Opłaty skarbowej można dokonać przelewem lub przekazem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Piły – PKO BP S.A. 09 1020 4027 0000 1202 1119 3291 lub bezpośrednio w kasie Urzędu Miasta Piły
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Stanu Cywilnego, parter, pok. 17
Godziny pracy:
poniedziałek – piątek 730 – 1530
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Stanu Cywilnego, parter, pok. 17
Kontakt:
tel. 67 21 04 203, faks: 67 212 35 66, e-mail: usc@um.pila.pl
Termin załatwienia sprawy:
Bez zbędnej zwłoki.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
Inne informacje:
Zgon osoby należy zgłosić w ciągu 3 dni od dnia sporządzenia karty zgonu.
Do zgłoszenia zgonu obowiązani są:
W sytuacji gdy okoliczności zgonu badane były przez prokuratora konieczne jest przedstawienie jego zgody na pochowanie zwłok.